Städning...

Usch, jag försöka kämpa på med städningen men det är så tråkigt...

Har i alla fall plockat ut vårt "gamla" porslin och ställt in de nya jag fick i julklapp! ARV Bröllop från IKEA. Jättesöta är dom, kritvita med detajer av blommor och silver.
Tror de kommer bli jättebra och framförallt ihop med silverbestick.

image3
(Bild från IKEAs hemsida)

Yeah, jag antar att det bara är att fortsätta med städningen, annars blir det väl aldrig klart...
Ikväll åker vi till landet igen också, måste passa på innan allvaret börjar igen på måndag...!

image111

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar; Jag skall göra mitt bästa för att din design skall bli bra :D

2008-01-04 @ 13:38:42
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Louise

Vilka fina tallrikar! Har också kikat på de på Ikea. En kul sak jag såg är att vi heter samma sak, Louise Caroline, jag har även ett tredje namn.

2008-01-06 @ 18:18:49
Postat av: Louise Caroline

Louise: Hihi, vad roligt! Vad heter du i 3:dje namn?

2008-01-06 @ 19:23:07
URL: http://l2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0