Äntligen essie!

Äntligen har mina nagellack som jag beställde från Head2ToeBeauty kommit! Vilken jäkla tid det tog! Får dock tycka att det var värt det ändå eftersom jag fick 7 nagellack från essie och en nagelbandsolja för totalt mindre än 300 kr (inklusive frakt)! Det är riktigt bra pris med tanke på att för ett lack från essie i Sverige får man punga ut ca 120 kr!
Dessutom var det riktigt grymma lack, lätta att måla med, torkar snabbt och fina nyanser! De kan jag varmt rekomendera!

Dels beställde jag essies Bridal Collection och man blir lycklig av bara namnen på lacken! Eller vad sägs om 'Blushing Bride', 'Cloud Nine', 'Happily Ever After', 'No Pre-Nup', 'Tie the knot' eller 'True Love'. image108



Bilder från head2toebeauty.com

Sen fick jag också hem 'Exposure' från deras Summer Collection  och nagelojla.

Ja, så nöjd är jag även om det tog tid, haha! Nu återstår det bara att se om lacken hållen så länge utan att flagna som det sägs! *hoppas* I så fall kommer jag nog fortsätta beställa därfrån. De har ju även andra märken än essie och bl.a. mitt absoluta favoritmärke på hudcreme, Creative Sensations. Älskar deras underbara dofter! Som hudcreme från Victoria's Secret fast billigare! image108

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas dom är bra, då måste jag bara beställa!

2008-06-02 @ 16:51:02
URL: http://siiraa.blogg.se
Postat av: Anna

Oh beratta hur dom ar! Hatar nagelack som flagar o gar bort pa kanterna samma dag!

Behover nagot bra for sommaren!

2008-06-02 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0