Fest hos Somparna

Igår var jag först i stallet och hjälpte mamma och siz med stalltjänst. Det var kul men varmt! Svettades typ bort 1 kg tror jag, haha! Jag passade på att vara lite ridlärare i en av pauserna också och det gick bra. Fick lite pengar och det är ju aldrig fel, haha!

Hur som helst så skulle vi på fest hos Somparna på kvällen, Martin har fyllt 28 år och Micke och Morgan har kommit hem från sin 1,5 års långa utomlandsresa. Det var trevligt att träffa hela högen igen och Micke och Petter var typ asglada att ses, som två små barn, haha! Söta!
Jag träffade Charlotte, en tjej som jag har träffat på chi-träffar förut! Hur flummigt som helst att träffa nån som man har träffat förut på annat ställe i det där gänget! Men det var jättekul, vi stog och pratade länge och hon är jättegullig och trevlig.
Hennes kille och Petter känner också varandra sen tidigare, haha, världen är bra liten ibland! Lixom, båda tjejerna har chihuahua, båda killarna spelar golf, vi tittar efter hus i samma område... Haha!

Hade tänkt föreviga min söta outfit som jag hade men det fanns ingen tid till det igår och på mobilen finns bara halvkassa fula bilder på mig och Martin när jag har en jätterolig hatt på mig... Dessutom vet jag inte hur man laddar över bilder från min nya mobil till datorn än och nu när jag tittar efter vet jag inte ens var min väska med mobilen i är! OBS! Jag var nykter och körde igår, haha! Måste ha glömt den i bilen... Hoppas att jag har gjort det iaf!

Det här hade jag på mig igår iaf! Prickig kort volangklänning från forever21, hollywood lockar med hjälp av Babyliss från eleven11, världens mysigaste bolero från Diesel, kilklackar från DinSko och partyväska från Fancy Fanny.

 BaByliss Press N' Curl - Ceramisk Locktång

Nu måste jag leta upp min väska, haha!

Kommentarer
Postat av: Janni

Riktigt söt klänning :)

Beställde du från nätet eller?

2008-06-04 @ 10:40:36
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0