Fredag den 13:de...

Igår var det fredag den 13:de men inget jättehemskt hände som tur var, haha!

Dagens värsta var nog bara att jag var sjukt trött efter en fullspäckad jobbvecka och var tvungen att åka till Södertälje för att köpa hundmat.
På Vårstavägen, på väg till Södertälje, hamnar jag först bakom en lastbil som kör sjukt långsamt och sen kommer en polisbil farandes och då har det precis varit en krock mellan två bilar...
Sen när jag kommer till Södertälje åker jag först till fel djuraffär och sen får jag irra runt som sjutton för att komma till rätt.
Sen ringer P och tvingar mig att åka till Järna för att hämta en golfklubba som han har glömt där och bara måste ha imorgon (idag).
I Järna orsakar jag trafikkaos när jag råkar köra på en enkelriktad gata mitt i centrum, haha! Alla blev skitsura men jag var så trött så jag orkade inte bry mig.
Sen åkte jag i ilfart och hämtade hundarna på dagis och sen fick jag äntligen komma hem.
Ja, så det var väl det värsta som hände på min otursdag, haha! Inte alltför farligt alltså!

Kommentarer
Postat av: carro

Jo precis :) skillnaden är bara att man låter den vara kvar i håret.. så man tar inte så mkt :)

2008-06-14 @ 13:53:36
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Alisa

Sv: haha det var en riiiiiktig byhåla, men mysigt. Skulle dock kunna tänka mig ha ett sommarställe där nogånstans för att komma bort och slappna av och så!:)

2008-06-15 @ 00:19:42
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHA! enkelriktadgata, lyckat! xd

2008-06-15 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0