Gräsänka

Nu är jag lämnad åt mitt eget öde igen, haha! P har dragit iväg med ett gäng kompisar till Fjällbacka för en vecka med golf, golf, lite mer golf och så möjligtvis en fotbollsmatch däremellan, öl, öl, öl, golf, golf, golf, skitsnack och ja, förresten de ska spela en hel del golf också. Alltså ingen semester som man ens skulle vilja följa med på om man så fick betalt, haha!

Men de kommer säkert få det jättemysigt, hoppas de får fint väder så de kan sola och bada lite också, det vill man ju definitivt göra om man är i vackra Fjällbacka.


Bild från fjallbackavalo.se

Som "tur" är så är så är min vecka helt fullbokad så jag hinner nog inte dö av saknad... Förhoppningsvis! Tur att jag har mina små snuttisar som håller mig sällskap! Sen har jag ju min stora snuttis Wiwi att ta hand om också eftersom mamma och Siz åker till Cannes, Frankrike på onsdag så då får jag vara hästvakt. None

I fredags var det midsommar också och vi var ute på Ingarö på Mickes familjs lantställe. Vi var 4 par och så våra små bebisar förståss. Det var jättemysigt även om jag fick reda på en sak som jag helst hade sluppit få reda på, haha! Eller jag är glad att jag fick reda på det men jag hade helst velat att det inte fanns något att få reda på! Haha, jag skriver verkligen i gåtor, flumm!

Nu ska jag städa klart lägenheten och njuta av att den kommer vara ren och fin i en hel vecka och sen måste jag ut med hundarna och laga lite mat... Yeah!

Kommentarer
Postat av: Des

HAHA du lämnar alltid det bästa i dina inlägg!!

2008-06-23 @ 17:38:41
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0