Rockstar

2  veckor kvar till semester, den här och nästa... Tiden går så segt... Vill ha sommar och semester PRONTO!

Den här låten är så jäkla bra, alltid party när den kommer på radion i bilen! Idag har jag haft tur och fått höra den 2 ggr, haha!



Förresten så såg jag min gamla kompis Sandra idag när jag hade lämnat av Siz efter stallet. Hon såg precis lika dan ut nu som hon gjorde för typ 9-10 år sen när vi var dödspolare! Samma klädstil, samma frisyr, såg heller inte ut att ha åldrats speciellt i ansiktet... Galet! Hoppas verkligen att jag inte ser ut som en kopia av mitt fjortis-jag, haha!

Kommentarer
Postat av: sizz

hahah de gör du inte xD

2008-06-17 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0