Tillbaka på skatten(!)

I år, för första gången, har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka på skatten! Alla andra år har jag fått betala tillbaka sisådär 1-3.000 kr men förra året jobbade jag ju inte en enda dag eftersom jag pluggade hela året så nu var det min tur!
Fick tillbaka hela 10.500kr! Så jäkla nice!

Tror tyvärr att jag måste spara större delen till räkningar eftersom jag inte kommer jobba något alls i juli och alltså kommer vara fattig som en kyrkråtta i augusti men jag ska nog ändå spendera en slant på en cykel! Köpte ju en cykelkorg till hundarna för evigheter sen men har fortfarande inte köpt nån cykel, haha! Men nu så! Sen ska jag fan ut och cykla!

För övrigt så träffade jag förskolechefen för förskolan där jag har fått jobberbjudande i höst idag också och hon var jätteglad att jag ville jobba med dom och skulle bara fixa ihop ett schema som funkar med mina dagar på Akademikliniken, så det känns toppen! Skönt att ha jobb året ut även om det inte blev något skönhetsjobb som det var tänkt, haha! Men den dagen kommer den också, förhoppningsvis redan i vinter/vår.

Kommentarer
Postat av: Veronica

aaa okey.. Joo.. jag tror det är en av dom på avldeningen jag är på :) Supersöt! :D



mm, det är grymt skönt med planerade dagar! Man blir så rastlös av att gå hemma hela dagarna och definitivt av att inte veta om man får jobba eller inte!

2008-06-09 @ 17:31:01
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gu vad jag formulerar mej knasigt, trött i huvudet. Jag menar såklart att Jag tror det är den killen som går på avdelningen jag är på.. Vet inte om det finns fler hampuzar men han har blont lockigt hår =)

2008-06-09 @ 17:32:40
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Marre

fan va najs me så mkt tbx:)

2008-06-10 @ 17:18:08
Postat av: Veronica

Oliver tackar :)



Duuuu.. det bor ju en massa chihuahuor här i tullinge jöö! Ser flera stycken på dagarna när jag jobbar.. Dom måste ju bo här i närheten... :D

2008-06-11 @ 19:08:51
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Des

Vissa har det bra.. hahaha

vill osså men det fick man ju inte

2008-06-13 @ 09:09:21
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0