Gung... Gunga!

Jag älskar att gunga! Trots att jag blir sjukligt illamående av att göra det så älskar jag att gunga! Det är så kul att gunga "högt upp i luften" och sen hoppa långt man kan! Haha, blir som ett barn! Om jag inte mådde illa så fort jag satte mig på en gunga så skulle jag göra det hela tiden!

  



Wiii! Längtar redan tills Caroline kommer hem i sommar så jag fåt utnyttja gungorna som är utanför hennes föräldrars hus igen, haha!

Idag har det för övrigt varit en jätteskön dag! Jättemycket snö och helt klarblå himmel, jättehärligt! Vi var ute med dagisbarnen nästan hela dagen och grillade korv, lekte och gungade!

image46 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!
Såg att du var med i lily's tävling om navelpiercing. Tänkte bara tipsa om att jag själv också har en tävling där man kan vinna 2 st!

2008-03-27 @ 20:50:10
URL: http://koohinoora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0