Melodifestivalen

Oj! Tittade just på klockan och såg att den redan är straxt efter 17... Hjälp vad fort den här dagen har gått och ändå har jag knappt hunnit med någonting...

Ikväll är det Melodifestivalen och Charlotte Perelli är helt klart min favorit!
Inte bara för att jag diggar henne som fan utan även för att det är en grymt bra låt och hon borde få chansen att ta hem hela skiten igen! Haha!


(Bild från fshionguide.se)

Ring och rösta och håll tummarna för Charlotte ikväll!

Nej, nu måste jag verkligen sätta lite fart och klä på och fixa mig innan P kommer hem...
Borde dessutom plocka undan lite här och handla mat också... *suck*

image46

Kommentarer
Postat av: malin

ja visst är dom! hittade dem på asos.com synd att man inte hade mer pengar i plånboken alltså! ;)

2008-03-16 @ 10:40:04
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0