Mycket sen sist.

Jag har haft fullt upp hela helgen...

Festen på Clarion Sign var hur kul som helst!
Vi fick ett jättefint rum, designat av Arne Jacobson, på våning 9 av 10 med utsikt över hela Norra Bantorget! Hur grymt som helst! Jätteskön säng, fullproppad minibar, både dusch och badkar, kan det bli bättre?
Jag blev KÄR och vill flytta dit, haha!
Jättetrevligt att träffa P's kollegor och andra i hans branch och ja, som skrivet, sjukt bra fest!

Sen lördag, söndag och idag måndag har jag vart på kurs för märket [ comfort zone ]. Det verkar vara ett jättebra märke, framförallt är produkterna så himla sköna! Cremerna är jättemjuka, de känns som silke på huden, hur mysiga som helst! Idag pratade jag och Rola om lön, tider och hur jag vill göra med "mitt" rum och så och det känns jättebra! Ska bli kul att komma igång!

image41
(Bild från comfortzone.it)

Idag hade jag världens längsta samtal med min snutta Linda Ö också. Vi pratade i flera timmar och jag saknar henne som fan! Så konstigt att inte träffas varje dag i skolan längre... Så fort hon har köpt in material ska hon få göra fransförlängning på mig och sen ska jag vara hennes modell när hon gör CIDESCO-examen i april, längtar efter att bli lite ompysslad! Haha!

Nu håller jag på och filar bort mina påbyggda naglar eftersom jag ska på intervju på Akademikliniken imorgon och på operation får man icke ha långa naglar...
Måste kika på lite olika hemsidor också för att se hur vi ska göra Skönhetscenters nya, fräscha hemsida.

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0