Nutrilett

Nu är påsken över för den här gången. Har varit så skönt med "lång-ledigt" och vi har bara ätit, slappat och hängt med varandra och familjerna. Tittat på Filips basketmatcher har vi ju gjort också förståss.

I söndags vann Filips lag först med typ 2 poäng i semifinalen så det var suuuperspännande och sen i finalen var det lika spännande men där förlorade de med typ 8 poäng... Lite synd men Filip fick pris som Matchens Överaskning! Så kul, man blir så stolt, haha! image45

Idag åkte jag till AK för att jobba men patienten kom inte... Hur kan man inte komma när man ändå måste betala? Det är ju inte direkt småpengar det rör sig om heller. Jaja, skumma människor finns de ju (tyvärr) överallt.
Vi hade hur som helst ganska mysigt ändå, satt och fikade och tittade i böcker och så kom jag ju hem redan till 11 så jag hinner med allt som behövs göras här hemma. *jiihoo* Not...

Nu är det hårda bud i Mellerud som gäller också, för nu fan ska jag ta tag i Beach 2008! Ska köra på Nutrilett eftersom det är det enda som verkligen biter på mig, haha!
Ska byta ut frulle och middag mot Nutri och sen äta vanlig mat till lunch. Here we go!


(Bild från google.se)

image46

Kommentarer
Postat av: marianne

haha duktig me nutri ;) själv sitter ja o fettar i mig en 200 gr marabou :D:D

2008-03-25 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0