Påsklov!

Jobbade första och enda dagen den här veckan igår så nu är jag ledig! Så skönt med påsklov! Haha!
P är också ledig så vi ska passa på att mysa med varandra och med G!

Enda negativa är ju att det blev vinter igen så våren som jag hade tänkt njuta av får man skippa, haha! Men man får väl njuta av vintern istället!

Idag ska jag städa hela lägenheten, fixa mig själv inför påsken; vaxa, plocka och färga, pedikyr, manikyr, AB och BUSa, göra allting fräscht och fint så man kan vara ordetligt ledig sen!

Annars i påsk blir det familjemiddagar, förhoppningsvis dejt med Linda, Scania Cup och sen blir det väl lite långpromenader, shopping och annat kul också!

Hoppas påsken blir toppen!



Påskkramar från

image46


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Hej,

Följ länken på min blogg så kan du beställa direkt via Yankee Candle i Sverige. Man får beställningen bara på någon dag. De är super doftljus, helt underbara!!

~Livet i byn

2008-03-19 @ 12:39:54
URL: http://livetibyn.blogg.se
Postat av: Lina

Hoppas du får en bra påsk :)

2008-03-19 @ 21:11:42
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0