Prata i timtal i telefon

När jag var liten (tonåring) kunde jag (som alla tonåringar kan, haha!) prata i timtal i telefon. Pratade nätterna igenom med olika kompisar eller killar. Den förmågan försvann sen när jag träffade P och sen blev jag "vuxen" och då hade man ännu mindre tid och mindre att prata om i timtal...

Har dock saknat det där lite, att kunna prata hur länge som helst om ingenting så därför är jag så glad nu när fenomenet börjar komma tillbaka!
Jag och min snutta Linda blev jättebra kompisar när vi började i samma klass på Privatskolan. Umgicks i princip varje dag och sen när det helt plötsligt var examen och vi inte sågs hela tiden längre så blev det jättekonstigt. Tur då att det finns telefon! Haha! Vi kan verkligen prata hur länge som helst om ingenting! Hon ringde nyss, från sin mobil till min, och vi pratade i 45 minuter. I mobilen, haha! Vad glad hennes kille ska bli sen när han ska betala hennes räkning!

image44
Jag diggar verkligen henne som fan, hon är min lilla snutta och jag hoppas att vi kommer vara vänner förevigt! image45

image46

Kommentarer
Postat av: linda

Tack!! Ja jag gillar verkligen svart och grönt, och gitarren är en av favoriterna faktiskt...

2008-03-10 @ 12:13:47
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: Becca

mmm..jag vet. Väldigt tragiskt!
Tar i hjärtat när jag hörde flickans röst också...

2008-03-10 @ 12:14:07
URL: http://www.smisch.blogg.se
Postat av: NICOLE

hehe mmm samma här :)

2008-03-10 @ 12:39:04
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0