Shopping!

Var på intervju på en skönhetsklinik idag. Det gick faktiskt jättebra, eller det kändes bra iaf, haha!
Dock var det tydligen väldigt många sökande men jag håller tummarna så får vi se i slutet av nästa vecka!

På väg hem passade jag på att kila in på Zara -världens bästa affär! Hittar bl.a. jättemånga snygga jeans som jag drar med mig in i provhytten. Provar och provar, bestämmer mig för ett par och är lite osäker på ett annat... Tar på mig mina egna jeans, konstaterar hur slitna de är och att de har blivit på tok för små (eller så har jag blivit för stor för dom, haha!), drar upp dom och vad händer? De spricker! Hela sömmen på insidan av väster ben spricker upp! Gaaah! Panik! Tur att jag stog i ett provrum, haha!
Frågar, lite generad, tjejen som hjälper till i provrummet om jag kan ta på mig jeansen som jag ska köpa direkt och det går ju som tur är jättebra! Haha, men hon fick sig ett gott skratt när jag visade vad som hade hänt med mina jeans! Bara för att hon var så snäll och hjälpsam så köpte jag paret jag var osäker på också och det kan det ju vara värt med tanke på hur billigt det är på Zara!


(Bild från google.se)

Kom även hem med en "Chanel"-kofta, strumpbyxor, läppglans och ögonbrynsfix.

Nu är det snöstorm(!) ute, så jag och G ligger i soffan och myser till veckans avsnitt av 2900 Happiness.

image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp :) Men eftersom det är snökaos så vart det bilen, haha!
Jag brukar gå ner vid matt-kalle och gå den vägen, inte lika trafikerat där, att gå trottoaren hela vägen suger :/ Från där den där tjejen var påkörd, ner till mattkalle och sen är man framme :D

2008-03-17 @ 18:24:39
Postat av: marre

hahah x) ofta dina brallor sprack XD

2008-03-17 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0