Tråk-helg

Den här helgen har vart en riktig tråk-helg... Vi har inte gjort nåt vettigt över huvud taget! Typ suttit i soffan och kollat på tv hela helgen... Vad upphetsande det låter va?! Haha!
Tycker inte om att göra ingenting, då har man bara slösat bort en helg... Hmm... Dessutom har det varit massa bråk och tjat i helgen och det är ju inte så roligt det heller... När jag vill en sak och P vill en annan...



Har sökt två jobb iaf, båda på olika plastikkliniker. Har ju mina två jobb men jag vill helst av allt ha heltid så jag vet varje dag vad jag ska göra och så man kan planera livet lite mer så därför fortsätter jag att söka. Ansökningstiden går dock inte ut förrän sista mars på något av dem så det blir till att vänta och hålla tummarna ett tag...

image111

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-03-10 @ 06:11:47
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0