Trött...

Fortfarande trött efter gårdagen... Jobbade 13 timmar på AK och efter det blir man lite mör, haha! Det är ju helt lugnt när det är en dag i veckan men tänk de som jobbar med stora operationer varje dag, snacka om slitsamt!

Idag har jag min första kundSC! En AB. Ska dock komma in lite tidigare och vara med på en tandblekning också. Ska bli kul att komma igång, finns dock en del frågetecken att reda ut men just nu orkar jag inte bry mig, haha!

Innan det måste jag dock plocka undan lite här för sen i eftermiddag kommer Sofia hit så ska jag vaxa henne. Tobbe är tydligen riktigt trött på hennes ludna ben nu, haha!

image47
Älskar den här bilden från när jag vaxade Filips ben, "före & efter", haha!

image46

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas du får en bra kväll :)

2008-03-12 @ 17:47:32
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Lina

svar: Loreal servetter går att köpa på H&M :D

2008-03-12 @ 18:47:17
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Mamma

Ska också boka in mig men har knappt tid att ens andas - känns det som, kramar

2008-03-12 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0