Beslutsångest!

Shit vilken jobbig sits jag sitter i just nu!
Cindys uppfödare frågade just om vi skulle kunna tänka oss att ta Cindys mamma på foder. Gosh, både jag och hon vet ju att det inte alls går men tanken är ju onekligen lockande... Shit, vilken jobbig sits!

Vi har ju verkligen inte möjlighet till det som det ser ut nu, med jobb och hunddagis men ändå kan man inte låta bli att tänka på saken... Jag blir galen, nu måste jag tänka på något annat!

image105
Bästisarna, mor&dotter, busar!

För övrigt så var vi och tog bort Gizmos stygn idag. Det gjorde så ont på honom stackarn, eftersom det hade blivit skorpigt och dant så veterinären var tvungen att ta i lite. Men nu är de borta iaf! Tratten är dock kvar eftersom han har slickat sig (som fan) på såret under den korta stund de var på dagis idag. Så nu får han ha tratten kvar tills rodnaden och den nya svullnaden ger med sig. Plutt-snutten, men några extra dagar ska nog inte skada.

Cindy hade första inskolningsdagen på dagis idag och det hade gått bra! Hon hade varit lite försiktig inne (som hon är) men ute hade hon varit framåt och glad (som hon också är, haha). Så det känns jättebra! Giz var så lycklig över att äntligen få komma tillbaka till dagis igen också!

Nej nu måste jag hitta på något så jag slipper tänka, haha!

image104

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är sååå jobbigt när man får erbjudanden man VILL ta men inte KAN ta. Blää!
En chihuahua till skadar ju lixom inte.. :D Kan man få för många ens? :D
Men man måste ju också få allt att funka.. Vi kan inte heller har tre som de ser ut nu.. Man får tålmodigt vänta och tacka nej. :(

2008-05-12 @ 21:57:22
URL: http://vaf.blogg.se
Postat av: crazyangel

ursha va jobbigt.. fast kul att få ett sånt erbjudande iaf :) öt bild btw :)

2008-05-13 @ 08:01:43
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: solveig

Kul att du hittat till min bröllopsblogg! Jag vet, head2toebeauty är en välbevarad hemlighet, som jag gärna delar med mig av. Det är svinbilligt, och det är bra kvalitet på grejorna!
Hoppas allt är fint, och att du hittar många lack att klicka hem! =)
kram!

2008-05-13 @ 21:29:18
URL: http://solig.blogg.se
Postat av: Veronica

Det har gått sådär i köket. Måndags gick bra, igår gick sådär.. Men idag ska det fanimej gå bra! :D haha :P Har du jobbat på förskolorna nånting senaste tiden?

2008-05-14 @ 06:23:06
URL: http://vaf.blogg.se
Postat av: Nejlikan

God Morgon! Ja, jag går på Cambrige fortfarande men bara på vardagarna. Syndar under helgerna :) Går neråt iaf! Kommer nog gömma mig i vassen i sommar ändå, haha. puss

2008-05-14 @ 08:50:50
URL: http://nejlikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0