Göteborgsvarvet

Idag sprang min baby Göteborgsvarvet! Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att han skulle komma runt eftersom han typ inte har övar någonting! Men han kom i mål på 2.09, en mycket bra tid! Han spöade dessutom både Linn och Are med 15 respektive 18 minuter! Jag är så stolt!
Gissa om han tyckte att det var skönt att det är över också?! Haha, nu kommer 5:an kännas som 1 km för honom! *lyllos*

Dagen till ära har jag ätit räksmörgås med ägg, grovt bröd, grönsaker och hemmagjord röra. *mums*


Bild från wikipedia.org

image104

Kommentarer
Postat av: Veronica

De va duktigt sprunget, om man endå hade den konditionen! haha!

2008-05-18 @ 20:31:37
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0