Hjärtesnuttarna!

Idag har mina snuttar busat som bara den! image83
Jag orkar inte bry mig att det finns en risk att Giz sår spricker upp om de röjer för mycket för det värmer i hjärtat när de leker tillsammans! Det måste ju betyda att de tycker om varandra!
Mina små-kärlekar! image83

Borde ju ha slängt mig efter kameran för att filma denna historiska händelse (längre än 5 sekunders lek nu!) men jag ville inte missa en sekund, haha! Stog bara och skrattade åt dom och åt Giz lek-grymtanden.

Lägger upp ett par bilder från i lördags när vi var i rasthagen på dagis istället. Tyvärr är det ju inte det lättaste att fota hundar i farten så de flesta bilder blev såhär, haha...

image90image91

image92

Cindy luktade och luktade, många hundar som har varit där! Hoppas hon känner igen några lukter sen när det är dags för dagis för henne också.



Nu har jag städat upp lite här efter helgen och snart ska jag ta och gå en långpromenad med vovvarna. Får se om P har lust att följa med sen när han kommer hem. Det blev ju en sån skön eftermiddag och förhoppningsvis även kväll så man måste ju passa på att njuta!

image93

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad kul att det går bra för dom små liven! :) En riktigt liten sötnos den där cindy :)

2008-05-06 @ 19:46:18
URL: http://vaf.blogg.se
Postat av: Em

Vilka söta små, jag har också två stycken, fast mina är långhåriga :)

2008-05-08 @ 10:49:41
URL: http://villabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0