Jewellery!

Jag har två favoritsmycken som jag använder i princip jämt!

Nr 1 är min underbara klocka Sundown från D&G. Den fick jag i födelsedagspresent av min snutt när jag fyllde 22. image83

image84 image85
Bilder från google.se

Nr 2 är mina Bling-Bling örhängen från KyssJohanna. De är jättestora och jättesnygga!
I image83them!

image86
Bild från google.se

KyssJohanna tycker jag förövrigt är lite lurigt att handla från. Vissa varor blir man jättenöjd med (örhängena bl.a.) och andra kostar bra mycket mer än det smakar. Men iof är väl all nätshopping lite som att snurra på hjulet, man kan aldrig vara helt säker på vinst, haha! 

image82

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi köpte den bädden på bromma zoo.. men jag tror jag har sett den på sea också. Dom älskar den! Oliver mest :-)

2008-05-02 @ 22:32:16
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0