Långpromenix

Idag är det jättesoligt och fint ute. Dock alldeles för blåsigt och kallt för att kunna sola (dumma, vill sola och bli brun juh!) så jag tänkte ta hundarna på en långpromenad istället. Vet inte om jag ska åka ut till Lida och gå där eller om jag ska gå ner till Tullinge strand och promenera längs strandvägen... Hmmm... Svårt val, haha!

I morse var jag på Vårdcentralen och tog gynekologiskt cellprov. Det är nåt som alla kvinnor mellan 23-60 år får göra gratis för att man ska kunna upptäcka eventuella cellförändringar i tid. Sjukt obehagligt var det men det gjorde inte så ont som jag hade väntat mig så det var ju skönt iaf!

Jag har bokat tid för borttagning av Gizmos stygn också, på måndag kl 7.15. Så skönt det måste bli för honom att slippa tratten sen!
Efter stygnborttagningen blir det inskolning på dagis för Cindy. Hihi, ska bli spännande att se vad hon tycker om det! Gizmo kommer nog iaf bli mycket lycklig över att äntligen få gå på dagis igen!

Lägger in den här bilden på mina snuttar eftersom det var många som inte kunde se den när jag la in den förra gången...
image96

image93

Kommentarer
Postat av: Marre

vilken fin bild :)

2008-05-08 @ 17:55:07
Postat av: Nejlikan

Ska hälsa honom grattis ;)
å grattis till mig som fortfarande kör pulver :)
Trevlig helg på er fyra! puss

2008-05-08 @ 20:50:41
URL: http://nejlikans.blogg.se/
Postat av: julia

FIN bild på cindy och Giz!!!

2008-05-23 @ 18:16:30
URL: http://siiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0