Luxury Spa

Igår efter jobbet var jag inbjuden till ett event på Luxury Spa på Hotel Riesen vid Skeppsbron, i Stockhoholm. Jag mötte upp Angie, som också skulle dit, och fick träffa hennes underbart söta lille chi-valp Maximus!

Luxury Spa var verkligen supermysigt! Det låg i husets gamla källare med välvda källarvalv och en nedsänkt pool! Jättemysigt ställe! Där skulle jag absolut kunna tänka mig att ha fest!

 Spa-behandlingar Spa-behandlingar
Bilder från luxuryspa.se

Linn (i min gamla klass) är den nya Spa Manegern på Luxury Spa och hon hade gjort ett jättemysigt event! Man fick skalpmassage, kunde få en ordentlig hudanalys gjord, man fick massa info om deras produkter -Darphain och så bjöd de på juice, vindruvor och underbart goda chokladpraliner från Pralinhuset. Jag och Angie tog varsitt glas Rosé till chokladen också, mmm sommar! Jättegott!
Det var jättekul att träffa Angie, Linda, Linn och Claudia också, har saknat dom faktiskt! Synd bara att Linn inte hade bjudit in fler från gamla klassen så man fick se och höra vad de har för sig nu.

Kommentarer
Postat av: Nejlikan

Jättekul att träffa dig gumman! Hoppas det blir snart igen. puss

2008-05-29 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0