Vem har tappat ungen?

Haha, måste skriva en flummig sak.
Jätteofta när jag har varit och lämnat hundarna på dagis och kommer körandes uppför backen vid Flemingsbergs station så kommer det en gammal kvinna (OBS! Hon är pytteliten!) åkandes i sin permobil och varje gång jag ser henne blir jag för ett kort ögonblick jätterädd och tänker "-Shit, nån har tappat ungen!" Haha, fatta paniken! En liten unge ska köras nedför backen i sin rullstol och helt plötsligt tappar personen som kör rullstolen henne/honom! Det skulle ju bli katastrof! Men sen när jag inser att jag har tänkt samma sak som många gånger tidigare blir jag alltid lika lättad och får en skrattattack istället! Haha, men den här tanten är verkligen hur liten som helst så det är inte konstigt att man blir rädd!

Kommentarer
Postat av: Janni

Jo jag vet att nån Louise Caroline har kommenterat, men jag kopplade liksom inte att det var du :)

Ja, då har ni två små nudå. Planer på att skaffa valpar, eller varför blev det en tik?

Kram!

2008-05-28 @ 10:28:35
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Alisa

Nej nej det är rätt!:) Det är ett gymnasium om har en restaurnag där de som studera kök och severing får "träna" där och servera, därför är det så billigt. Men det är enastående där, maten och servicen är som vilken annan restaurang. Jag rekommenderar verkligen. Det är fint, vid en terass, kolla min blogg om en stund så får du se bilder och information!

2008-05-28 @ 13:38:59
URL: http://alisagonzalez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0