Vilken helg!

Vilken underbar helg det har varit! Rena rama sommaren!
Vi har varit ute hela helgen och bara njutit! image94

Lördagen började med chihuahuaträff i Södertälje. Jättekul att åka på det igen, det var ju ett tag sen eftersom Gizmo inte direkt uppskattar andra hanar, haha! Cindy hade dock jättekul och både Oliver och Melvin blev helt kära i henne! Mille ville mest försvara nya lillebrorsan Pepzi och Gizmo låg och myste med oss när han inte morrade åt alla som kom för nära Cin, lille knäppisen.



Efter träffen åkte vi till Järna och solade, chillade, åt massa gott, spelade årets första kubb och hade det allmänt mysigt!

I dag var jag först i stallet med Siz och hundarna fick vara hos mamma eftersom P spelade golf, sen åkte vi hem, grillade korv och satt och chillade på balkongen. Nu har vi precis ätit (igen, haha!) och har laddat med massa godis och dessutom har jag precis tjänat 850 kr på att sälja några saker som jag har rensat ut ur min garderob!
Feels good, yeah, haha!

image93

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det tycker jag! :) Hon verkar vilja vardagar mest.. så vi kan ju ta nån vardag? Dock inte denna veckan :P Köksa you know :P

2008-05-12 @ 14:13:32
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0