Bullar i alla dess former!

Började dagen med att tvätta bebisens kläder! (Eller iaf hälften av alla kläder...) Köpte parfymfritt tvättmedel när vi var och handlade i helgen och jag kände att jag lika väl kan tvätta kläderna nu som senare. Så är det bara att tvätta resten vi köper innan man lägger in det i garderoben. Så är det klart lixom. Så himla mysigt att pyssla med sånt tycker jag. Längtar tills om en månad när det är dags att plocka fram säng, skötbord och allt sånt! Hihi, då blir det lite mer "på riktigt"!

Nyss var Kim och Jocke här och lämnade deras micro. De är världens snällaste som ger sin "gamla" micro till oss eftersom de får en inbyggd i sin nya lägenhet. Tack sötisar! Den är jättefin och passar perfekt hos oss! Nu får vi köpa frysta bullar så vi kan inviga den ikväll!



Nu ska jag straxt bege mig iväg mot Södertälje. Först ska jag se hur det är med Siz som klämde foten under moppen imorse och sen fika hos Linda S. Ska bli kul att se hur det ser ut hemma hos henne och hennes Petter och såklart se om hennes mage har växt någonting. Hon ska ha 2 månader efter mig och senast vi sågs var hennes mage större än min var när jag var lika långt gången. Sån himla skillnad det där, vissa växer fort och blir jättestora och vissa växer långsamt och ser aldrig riktigt höggravida ut och allt däremellan.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej hopp!



Vassego så lite så...;-)



Vad roligt att den passade, så roligt att saker kommer till användning:-)



Ha det så bra så hörs vi av!



Kram på dig

2008-11-18 @ 20:57:49
URL: http://www.nogg.se/wiggo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0