Första delen julklappar!

Idag tog vi en tripp till Skärholmens centrum. Har inte varit där sen de byggde om och jäklar vad bra det har blivit!

Målet var iaf att köpa ett jättesnyggt duschdraperi i glasmosaikimitation från Bolagret och köpa julklappar till mini-jul som vi ska ha med Järna-gänget innan de åker till Kosta Rica respektive Teneriffa.
Egentligen skulle vi bara köpa två julklappar var att ha i julklappsleken (jätterolig och superflummig för övrigt) men jag kunde inte hålla mig utan fick med mig några fler hem...

Haha, vill ha de flesta själv så det blir till att kämpa!



Passade på att köpa födelsedagspresenter till Caroline som fyller 25 år imorgon och som vi ska på fest till på lördag också. Lika bra när man ändå är där. Hoppas hon blir glad.
 


Fick med mig lite annat små(och stor)plock hem också, bl.a. mossa och ljus till adventsstaken. P ska på Hocky-Bocky ikväll så då kanske jag ska passa på att plocka fram adventsstjärnor och julpynt! 1:a advent är ju faktiskt på söndag så då känns det inte alltför tidigt att plocka fram sånt redan nu.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Vilka fina julklappar du gjort :) Lite av själva poäöngen är judom fina paketen lixom :)

2008-11-23 @ 17:46:37
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Janni

Hej!



Du är jul-utmanad i min blogg :)

Ska du på Globen showen till helgen förresten?

2008-11-24 @ 11:52:56
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Sv: tack för tipset:) Ska kika in hos de med!:)

2008-11-24 @ 12:04:45
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0