Fotoramar och kaniner

Har länge tyckt att Emma- CrazyAngel alltid har så snygga ramar runt hennes foton. Det gör verkligen det lilla extra för bilden, som pricken över i:et. Idag har hon lärt mig hur man gör och tänk att det kunde vara så enkelt! Det gick ju på ett litet kick i photoshop! Tack snälla söta Emma!

Här är två exempel på ramar som var superlätta och gick supersnabbt att göra!



På bilderna är det mina kaniner, Buffy och Elle, som jag köpte när jag och Petter flyttade hemifrån och ihop. Haha, gissa om P blev chockad en dag när han kom hem och det hade flyttat in två kaniner?! Pluttsnuttarna, vi hade dem faktiskt i 2,5 år innan vi insåg att kaniner kanske inte var det ultimata husdjuret (iaf inte att ha inomhus) och de fick flytta hemifrån, till en barnfamilj. Varsin kaninkille fick de också och en gigantisk utebur.
Saknar dock sötskruttarna ibland och hoppas att de har det bra!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

varsego :)

2008-11-19 @ 15:56:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0