Jag vann!

*wiiii* Jag blev just världens gladaste för JAG vann Janilitas tävling!
SuperduperTACK sötnos!

Det är den här snygga halsduken som snart är på väg hem till mig! Ska ha den varje barnvagnspromenad. Måste visa alla trashiga Tullinge-mammor att man faktiskt kan ha lite stil trots att man "bara" är hemma hela dagarna, haha.


Bild från asos.com


Annars har jag haft lite fixar-dag idag, noppat och färgat ögonbrynen och fixat naglarna. Både och behövdes kan jag lova! Är i stort behov av en ansiktsbehandling också, måste försöka få en tid innan jul. Klippa mig vill jag också hinna med innan jul... Får boka in allt sånt om 25 dagar när jag slutar jobba. *Längtar*
Vi har varit en sväng hos Järna-gänget idag också; åt lunch, busade med hundarna i snön och lämnade av våra sommardäck...



Jag saknar något på bilden ovan... Hmmm... Kan det vara en ring på fingret?! Haha, har sagt till P att jag inte vill ha något barn innan jag får en ring på fingret så det börjar bli dags för honom att snabba på!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Inget inplanerat.. men sugen. Grabbarna vill ju busa! När skulle ni ha tid?

2008-11-22 @ 20:08:56
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hmm.. Vad knepigt det vart.. Victor har bandymatch och så imorgon på eftermiddagen. Vad säger ni om nästa helg?

2008-11-22 @ 23:45:15
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0