Kim & Wiggo

Vi har precis kommit hem från vår dejt med Kim och Wiggo. Det var jättekul att äntligen träffas! (Det har blivit många avbokningar innan det väl blev av, haha.)

Jättekul att prata av sig om graviditeten och stundande förlossning och massa annat som fanns i huvudet. Hon är beräknad om 12 dagar så hon är verkligen nära! Så spännande! Hon har mått jättebra hela tiden och gör det fortfarande så hoppet kanske finns att jag också mår bra ända in i slutet.

Typiskt dock att de ska flytta till andra sidan stan nu men tur iaf att det går pendeltåg/bil emellan så att man ändå kan ses med bebisar, barnvagnar och hundar. För ses fler gånger, det måste vi absolut göra!


Bild från nogg.se/wiggo


Hundarna hade också jättekul! Gizmo var lite sur på Wiggo (som på alla hundar som vill leka med "hans" Cindy) men skötte sig ändå hyffsat och emellanåt fick han sitta i knäet så Cin och Wiggo kunde leka själva. Nu är de dock helt döda, haha! Cindy fick jag slänga in i duschen eftersom 2 timmars raceande på Lidas sandstrand gjorde henne till en riktig skitgris och nu ligger båda helt däckade i soffan och korgen.

Inget däckande för mig dock för nu måste jag städa och tvätta... Det ser ut som ett, jag vet inte vad här hemma... Så det är nog lika bra att passa på medan hundarna sover och lugnet råder.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej hopp!



Nu har barnen åkt o Wiggo ligger utslagen i soffan:-)



Var superskoj o ses o bubbla om allt mellan himmel o jord. Hoppas på fler ggr men det tror jag vi får till. Så Gizmo får en chans o verkligen falla för Wiggo haha;-)



Ha en fortsatt trevlig tisdag, vi ska på bankmöte snart spännande o se vad räntan hamnar på:-)



Hälsa vovvsingarna!



Kram Kim

2008-11-11 @ 14:12:41
URL: http://www.nogg.se/wiggo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0