Alla dessa Linda!

Känns som att alla heter Linda ju nu, haha! I alla fall alla som jag pratar och umgås med.

Först har vi min underbara snutta Linda Ö, vi gick i samma klass på Privatskolan. Henne har jag varit och träffat idag! Trots att vi inte har setts sen vi gick ut skolan så kändes det som igår att träffa henne. Hon är så himla snäll och gullig, en riktig sötnöt! Jättekul att träffa henne igen, tråkigt bara att hon (också) ska flytta till Spanien och jobba i minst 6 månader. Haha, fast det blir en till anledning att åka dit, då kan man först ta en partyhelg i Barcelona med Des och sen en SPA-vecka på Gran Canaria hos Linda. Helt perfekt, haha!


Otroligt bra mobilbild på Angelica, Linda och mig!

Sen har vi Linda A som jag jobbar med. Hon är så himla snäll och gullig hon också. Vi har precis samma smak när det gäller inredning, mode och bebissaker. Hon ger mig massa bebis-tips och så byter vi massa tips på inredningsbutiker och annat smått och gott! En supergullig tjej verkligen och även om hon ska sluta på "mitt" dagis så bor hon typ 5 minuter ifrån mig så det är helt perfekt!

Sen finns det även Linda S. Vi var bästisar i högstadiet men har inte träffats på flera år pga diverse orsaker. I dag skickade hon sms till mig och gratulerade till bebisen i magen (P berättade för en av hans gamla bästisar i helgen att vi ska bli föräldrar och han berättade för sin tjej som är kompis med Linda och hon berättade i sin tur för henne, haha). Så det var jättekul att hon hörde av sig! Ännu roligare är att hon ocks är gravid och ska ha ganska precis 2 månader efter mig! Vi ska träffas på tisdag och förhoppningsvis känns det inte alltför konstigt även om det har gått en del år...

Sen finns det en hel drös till med Linda som jag känner men om jag skulle skriva om allihopa så skulle det bli en hel uppsats, haha!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi bästa blondin-trion på bilden ;)

2008-10-14 @ 20:44:42
URL: http://missfunk.blogg.se/
Postat av: Des

Jag väntar ;)

2008-10-14 @ 21:31:06
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Veronica

Joo.. Lindor överallt.. Håller med :/ :D Populärt 80 tals namn kanske?

2008-10-15 @ 08:16:23
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0