Godmorgon, Godmiddag, Godkväll

Jag är hemma från jobbet idag också. Känner mig dock mycket bättre idag och ska absolut gå och jobba imorgon och på fredag. Annars slappar jag nog ihop totalt, haha!

Egentligen skulle jag skjutsat hundarna till dagis en sväng idag så att jag skulle hinna med lite annat men jag pallade inte det imorse och nu ligger de och sussar som bäst så nu är det ingen idé. De får passa på att chilla lite de också, det kan de nog behöva inför helgen som är fullbokad med upptåg...

För övrigt så ska jag städa här hemma idag; tvätta, plocka iordning, dammsuga, vattna blommor och annat nödvändigt. Ska nog åka och storhandla också, vårt kylskåp ekar lite väl mycket för tillfället. Kanske ska passa på att pedikyra och manikyra också, det känns också väldigt välbehövligt. Hmm... Vi får se vad som hinns med!

Ska hitta på en efterrätt till middagen hos mamma och Siz på fredag också. Vill göra något med pumpa eftersom det faktiskt är Halloween! Är lite sugen på någon av de här -Pumpa och morotskaka eller kanske en Halloweeninspirerad prinsesstårta!

Pumpa- och morotskaka 
Bilder från arla.se och matklubben.se

Kommentarer
Postat av: Alisa

Hehe den med pumpan var riktigt grym och fin!:)

2008-10-29 @ 11:05:28
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vi hade en haloween tårta en gång på melvins födelsedag.. Mums.. Blir säkerligen en till helgen =D

2008-10-29 @ 19:29:45
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0