Happy Halloween

Skulle baka en tårta till middagen hos mamma och Siz ikväll men sen tänkte jag att jag skulle köpa en färdig istället. De på ICA Maxi hade dock så mycket E i sig så det kändes inget roligt. Blev till att baka ändå. En Dumle-tårta! Ska tydligen vara galet god enligt P. Dekorerade med lite godis och sen blir det grädde till också. Inte så avancerat som jag hade i tanken men den ska ju ändå ätas upp så... Haha!



Halloween-pysslade lite med barnen på dagis idag också och jag gjorde det oootroligt tjusiga kortet som också är på bilden!

Nej, nu måste jag göra mig lite vacker och sen är det iväg till kyrkogården för att tända ljus innan det bär av mot mamma.

Ha en jättetrevlig Allhelgonahelg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alisa

hehe den vart super cool!:) Ha en trevlig helg nu med massa skräck och skoj:D

2008-10-31 @ 18:46:02
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad fin tårtan vart :D Och den ser supergod ut. Recept tack?

2008-11-01 @ 11:37:51
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0