Julsugen!

Jag är så sjukt julsugen just nu! Längtar tills 1:a advent när man kan plocka fram julsaker och tända första adventsljuset.
Är hemma idag eftersom jag är dunderförkyld så jag sitter och tittar på lite olika sidor på internet för att försöka hitta det perfekta ljusfatet som rymmer fyra blockljus och alltså ska fungera som adventsljusstake. Hittar dock inget som riktigt faller mig i smaken...
Någon som har tips på var man kan hitta fina avlånga ljusfat som kan fungera som adventsljusstake? Om någon har tips på var man hittar fina siffror att binda runt blockljusen också så tipsa gärna om det med!

För övrigt så måste jag gå ett varv med dammsugaren här hemma och sen ska jag bädda ner mig och hundarna i soffan med den underbara boken Vit Jul av Susanne Magelund, en stor kopp te och en grapefrukt. Måste kurera mig lite så jag blir frisk snabbt!


Bild från boksson.se

Kommentarer
Postat av: Alisa

Jag är miiiinst lika jul sugen hehe!:)



Kika in min blogg, du har blivit vald till Veckans blogg hos mig!:)

2008-10-27 @ 11:55:01
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Des



Shit.. jul känns så långt borta här... kanske för att det fortfarande inte är kallt än.. men endå... skumt haha

Krya på dig!

2008-10-27 @ 13:52:14
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0