Micke och Petra

Idag är det tisdag igen vilket betyder att jag är ledig. Så skönt! Förstår inte varför jag ville gå upp i tid och börja jobba även tisdagar förrut, nu är jag jätteglad att det inte blev så! Så värt att ha en dag man hinner med allt som behöver göras på.

Ikväll kommer Micke och Petra hit på middag. Ska bli jättekul att ses igen, vi har ju faktiskt inte setts på en hel månad, haha! De är så himla gulliga och egentligen var det tänkt att jag och Petra skulle ha tjejkväll men eftersom Petter är hemma så blir det ju ändå inte så, så då kan Micke lika väl följa med. Haha, ju fler desto roligare!

  
Söta Petra och Micke, Petra, en stackars Henke och jag, världens finaste och jag.

Nu måste jag dock först iväg och handla mat och vin och sen förbi Plantagen och handla blommor.
Off we go!

Kommentarer
Postat av: Janni

Kul att ni vet att det blir en pojke. Då kan man ju shoppa loss redan innan bebis anländer. Mycket ekonomiskt ;)

Namn är svårt, men jag måste säga att jag tycker det finns mycket mer fina pojknamn än flicknamn.

Vet dock att många tycker tvärsom.

Får vi en pojke, nångång i framtiden, så ska han iallafall heta Leon eller Loke.

Flicka är Edith, eller Leja.

Meen, man hinner nog ändra sig fyrtiotusen gånger om jag känner mig själv rätt :)



Kul med en vovve till. Jag älskar att ha två. Gud så kul dom har ihop, eller hur!

2008-10-07 @ 16:56:00
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud va fin den rosa klänningen är som du har på dig! Love it! Vart är den ifrån? puss

2008-10-08 @ 21:26:24
URL: http://missfunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0