Schtövlar!

Idag slutade jag klockan 11, efter bara 3,5 timme på jobbet. Så skönt! Eftersom vi hade så få barn så unnade vi oss att korta ner dagarna lite.
Petter var helt ledig så när jag kom hem åkte vi till Kungens Kurva för att han skulle köpa Hocky-Bocky-utrustning. Åt lunch också och så kilade jag snabbt in på Skopunkten eftersom jag hade "råkat" se att de hade ett par stövlar som jag ville ha.


Bild från skopunkten.com

Jättesnygga, hur sköna som helst, billiga och det bästa av allt, höga! De går ända upp till knäna och det var precis det jag ville ha! Så jag är jättenöjd!
Sen håller ju inte stövlar från Skopunkten mer än högst en säsong men priserna som de har där är vad jag har råd med just nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0