Dejt med Angelica!

Idag har jag fullt fullt upp...

Först åkte jag till Akademikliniken och träffade min chef och pratade lite och så lämnade jag in min nyckel/passerkort. Så nu har jag officiellt slutat jobba där. Känns både skönt och tråkigt. Skönt för att jag numera slipper åka dit supertidigt på morgonen och hem sent på kvällen och för att jag faktiskt hade tröttnat lite på hårtransplantationer. Tråkigt för att jag kommer sakna tjejerna och så kul som vi alltid hade och även Akademikliniken som arbetsplats, för det är ett riktigt bra ställe att jobba på!
Men nu är den tiden slut och förhoppningsvis kommer jag börja jobba även tisdagar på dagis. Även om det är skönt att vara ledig en dag i veckan så behöver jag pengarna...

Sen träffade jag Angelica! Gud vad kul det var att träffa henne igen! Vi har inte setts sen skolan tog slut och det är helt galet varför vi inte har gjort det?!
Vi åt en jättegod lunch och sen strosade vi runt i stan och pratade, pratade, flummade, pratade och tittade på bebiskläder och snygga höstkläder. Det finns så mycket fint som jag vill ha så jag tror jag måste spela på Lotto!
Sen mötte vi upp hennes söta chi-kille Maximus och hennes Björn och skrattade åt när han busade med de andra hundarna i Humlegården.
Det var verkligen jättekul att ses igen och förhoppningsvis (beroende på hur mycket jag jobbar) så kommer de hem till oss nästa vecka så vovvarna får busa lite.


Angelica och hennes söta Maximus!

På väg hem köpte jag kaffe och brownie från 7eleven och konstigt nog så var brownien inte lika god som den var under hela skoltiden när jag åt den typ varje dag... Har kanske vuxit ifrån dem, haha!

När jag väl kom hem, efter att ha hämtat hundarna på dagis och svängt förbi Apoteket, däckade jag i soffan. Var helt slut, haha!
Där sov jag i nån timme innan det ringde på dörren och två små söta tjejer ville sälja jultidningar till mig. Jag gjorde en beställning på ett julmagasin och en bok som P ska få i julklapp. De blev jätteglada eftersom jag var deras första kund. Dagens goda gärning!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det menar du inte! Dessutom har jag börjat bli irriterad på en gubbe som går med sin hund samma sträcka som oss, samma tid. Och han verkar sådär pratsjuk. Inte har man någon lust att göra sig i ordning för hans skull. Tycker han kan gå någon annan morgon sträcka :P

2008-09-10 @ 14:01:33
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Nejlikan

Supermysigt att ses! Synd att vi inte bor närmre varandra. Glöm inte att kolla upp om du har nån timme över nästa vecka så kommer vi. puss

2008-09-11 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0