"Gå ut med hunden-skor"

När man har hund måste man ha skor som är lätta och går snabbt att sätta på. I all fall om man är som mig som går upp ur sängen och direkt går ut med hundarna (utan att fixa mig innan)... Grannarna är vana vid att jag ser ut som en riktig skabbhöna på morgonen, haha!

Hur som så har mina ballerinas från H&M varit toppen hela sommaren men nu när det är riktigt kallt på mornarna behövs det lite mer och då är mina "Uggs" från Ellos perfekta!

Bild från ellos.se

Dem kan jag varmt rekommendera för alla andra hundägare. Dock inga skor att gå långpromenad i men helt perfekta för morgonpromenaden eller andra korta smårundor.

Kommentarer
Postat av: Alisa

Ååh tack för tipset!:)



Hur är det med dig?:) Hur mår bebiiiisen och bebismagen, jag är super duper intresserad av att se bild på din mage!:D

2008-09-09 @ 18:57:46
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha. Jag kliver också upp direkt från sängen och ut.. Det jobbigaste är att jag går den vägen där alla förskolelärare åker + alla föräldrar, så när man anländer till jobbet sen hör man "Jag såg dig med dina hundar.." HMMM. Jag som önskar jag vore osynlig..

2008-09-09 @ 22:23:30
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är de sköna :) Jag köpte ett par i rosa ..

2008-09-11 @ 07:36:01
Postat av: Anonym

Jag har tänkt att beställa sådana skor från ellos men jag är osäker på storlekarna, jag har 35/36. Vilken av storlekarna ska jag ta, är dem stora eller små i storlekarna?

:D

2008-09-20 @ 22:36:50
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0