Helrenovering

Idag har jag gjort en helrenovering av mig själv. Det behövdes verkligen! Pedikyrat, peelat både kroppen och ansiktet, lagt hårinpackningt, rakat mig, färgat ögonbrynen och smörjt in mig med en jättelyxig body lotion. Så skönt! Nu känner jag mig äntligen lite fräsch igen. (Manikyr kvar dock...)

Det var skillnad när jag gick i skolan, då fixade man sig ju jämt eftersom det bara var att be en kompis göra det man ville ha gjort och det är ju dessutom mycket skönare när när annan håller på med en. 



Här är Linda S, Gunilla, Helena, Linn, Wenche, Sandra, Claudia och jag på SPA-examen.
Kan inte fatta att det är 7 månader sen vi gick ut! Tiden har gått så himla fort!

Så fort vi flyttar till större vill jag ha en liten salong hemma så jag kan få lite nytta av min utbildning. Hoppas bara att det inte dröjer så pass länge att jag hinner glömma allt, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dagen du har salong, så har du mig som kund!

2008-09-08 @ 19:40:52
Postat av: Lotta

2008-09-08 @ 19:41:49
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0