Höst i lägenheten

Idag har jag höststädat; plockat undan alla vår- och sommartextilier och assecoarer och tagit upp allt som hör hösten och vintern till istället. Nu känns allt jättemysigt med mörka, röda och lila textiler och massa ljus. Nu är lägenheten rustad för höst!

Känns lite tomt utan vår vita ryamatta som ligger under soffbordet bara men den är inne på en välbehövlig mattvätt.


      

Någon gång i veckan eller nästa vecka ska jag åka till Plantagen och köpa höstblommor till balkongen så jag kan höstrusta där ute också.

Under dagen har hundarna fått roa sig med märgben och vår lilla varg Cindy åt upp sitt på rekordfart... Sen spydde hon dessvärre upp det (i soffan) lika fort. Haha, hon är galen i allt som är gott den lilla sötnöten. Tur att Giz är lite förståndigare!

Kommentarer
Postat av: Alisa

Super fint och höstmysigt du gjort verkligen:)

2008-09-20 @ 20:03:27
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag älskar eran myshörna! :)



Har utmanat dig i min blogg :)

2008-09-21 @ 11:29:10
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Kim & Wiggo

Hej hej!



Vad roligt att du minns oss:-)



Nu igår blev det v 32 så vi ligger väldigt nära i tid, hur mår du?



Jag mår tipptopp jag har inte en enda krämpa förutom halsbrännan men man är väldigt lyckligt lottad för det. Jag jobbar om dagarna, jag jobbar på NK Details huvudkontor med ekonomi o bokföring så det är rätt ok med kontorsarbete som dessutom är rätt så flexibelt:-)



Du då? Jag tror du pluggade när vi sågs sist?



Vi bor kvar i Tumba ett tag till, 22 november bär flyttlasset av en dag innan beräknad födsel...riktigt bra planering;-) haha.



Vore superskoj o ses nåt kanske enklast med nån helg på dagen el vad säger du? Nästa där i början av okt passar oss?



Ha det så bra nu så hoppas jag vi ses:-)



Kram Kim

2008-09-22 @ 20:49:58
Postat av: marre

visst va låten bra ändå?:D

2008-09-23 @ 10:42:14
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tänkte mig två dagar : )

2008-09-24 @ 17:46:51
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Janni

Ge mig dina lakan. Skitsnygga!

2008-09-30 @ 22:13:29
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0