Höst!

Har precis kommit in från en promenad i skogen med hundarna. Det märks verkligen att hösten är på väg; löven börjar gulna, ormbunkarna vissnar, det är en höstkyla i luften och det finns massvis med svampar. Mest flugsvampar dock, iaf som jag ser, haha!


Bild från google.se


Jag tycker hösten är en underbar tid, allt blir så vackert! Hösten och våren är mina absoluta favoritårstider.
Tänk vad mysigt att äntligen kunna klä på sig alla mysiga, stickade och gosiga plagg, tända massa ljus och dricka varm choklad med en skvätt whiskey i. Hur underbart som helst! För min del får hösten gärna komma imorgon.

Kommentarer
Postat av: Des

ja du känns inte verkligt än hahhaha, sjukt vrmt här o löven e oxå gula kanke för att dom e utorkade :p

men lite för klibbig värme. hoppas all e bra med er :*

2008-09-02 @ 20:18:26
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ingen whiskey för dig unga dam! ;D

2008-09-03 @ 11:29:20
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0