Vad betyder mitt namn?

L. alla älskar mig!

O. as sexig, grrr!

U. kungen på att bara ta det lugnt!

I. helt underbar i sängen!

S. lätt att bli kär i!

E. oh, jättebra kyssare!


C. riktigt barnslig!

A. gillar att dricka/festa!

R. helt GALEN!

O. as sexig, grr!

L. alla älskar mig!

I. helt underbar i sängen!

N. jag kan behålla hemligheter!

E. oh, jättebra kyssare!


Jag tycker det stämmer riktigt bra faktiskt, haha!


Vad betyder ditt namn?


A. gillar att dricka/festa
B. alla vill ha dig
C. riktigt barnslig
D. gillar att dansa loss
E. oh, jättebra kyssare
F. bra personligen och utseende
G. skiter i vad andra tkr
H. sådär kyssare
I. helt underbar i sängen
J. alla avgudar dig
K. vild och galen
L. alla älskar dig
M. kanske inte så jättesmart
N. du kan behålla hemligheter
O. as sexiig grr
P. populär bland alla
Q. ful
R. helt GALEN
S. lätt att bli kär i
T. omtänksam och bryr sig
U. kungen på att bara ta de lugnt
V. bästa kyssaren som finns
W. tänker sig inte för lr något sjuk i huvudet
X. jättebra i skolan/jobbet
Y. bästa pojkvän/flickvän man kan begära
Z. alltid redo


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Mille går på dagiset vid sjukhuset. Det är nog det bästa av de två som finns här. Pepzi har inte börjat där, Hoppas din kompis hittar dagismest för att vi inte vill betala 3000:-/månad. Vet inte om dagiset är bra men Mille stormtrivs, det märker man. Det e bara en person där som han inte gillar, varför vet jag inte.



Hoppas din kompis hittar en bra dagisplats!



Kram/Mia



2008-09-08 @ 22:42:29
URL: http://miasmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0